Často kladené dotazy

Jak vybíráte produkty, které se objeví na Fleradesign?

Za ta léta, co ve Fleře žijeme na plné obrátky zahradní architekturou, jsme se setkali s pěknou řadou stylů, řemeslných přístupů, designových prvků, kombinací materiálů, proporcí i textur. Vybrali jsme pro vás ty nejlepší, za kterými si stojíme a sami na ně spoléháme při naší práci.

Každý nový prvek bývá podroben té nejspravedlivější zkoušce, a sice, jak v našich projektech obstojí v čase. Přes přísné a velespravedlivé síto neprojdou designy, které se okoukají a časem vás přestanou bavit. Stejně tak nikdy neopakujeme materiály v úpravách, které nevydrží celoroční vystavení přírodním vlivům a rychle degradují.

Vyrábíte si prvky sami? Co znamená označení „Flera“ Flera doporučuje“?

Všechny prvky máme osobně vyzkoušené, takže víme, že v zahradě fungují a sluší jí. Prvky s označením „Flera“ jsou naše vlastní a unikátní výrobky, které vznikají z potřeb při navrhování zahrad. Vyrábí je pro nás několik spolehlivých a velmi zručných řemeslníků. Prvky označené „Flera doporučuje“ jsou prvky námi ověřené, vyrábí je spřátelené firmy v České republice z přírodě blízkých materiálů.

Jsou všechny prvky skladem a za jak dlouho je obdržím?

Skladem máme naše knihy a také některé prvky v omezeném množství. Většinu prvků však vyrábíme na zakázku a doba dodání se pohybuje obvykle mezi 2-6 týdny. U dřevěných prvků záleží hlavně na kvalitním dřevu, na které si raději počkáme.

Mnoho prvků dokážeme vyrobit a upravit na míru potřebám vaší zahrady. Pokud se vám líbí vybraný prvek, ale potřebujete jej ve vlastním rozměru, nebo se vám líbí práce dané značky či umělce, ale představujete si jiný produkt, spojte se s námi na mailu info@fleradesign.cz, rádi vám pomůžeme dodat vaší zahradě to pravé.

Jsou prvky z jednoho druhu materiálu nebo se nějak liší ve svém provedení?

Prvky do zahrady, které nabízíme, se vyrábí ručně u nás v Česku. Každý prvek je originál a mohou se tedy lišit v provedení či ve struktuře použitého materiálu

Lze některé produkty gravírovat?

Gravírování nabízíme u našich lavic Flera (Vášeň, Melancholie, Něha, Naděje, Touha). Jeden nebo více nápisů vám rádi vyfrézujeme do dřeva područky, horní části opěráku nebo do vodorovné části pod sedákem. Cena za každý nápis je podle velikosti 2000 Kč. Kontaktujte nás pro objednání nebo více informací na tel. 608 121 434.

Jak je to s dopravou?

Při nákupu v hodnotě nad 2000 Kč poskytujeme po ČR dopravu zdarma. Při nákupu v hodnotě do 2000 Kč účtujeme po celé ČR jednotnou sazbu 99 Kč za doručení společností PPL. V den doručení se vám ozve kurýr. Při produktech s váhou nad 200 kg se s vámi po vytvoření objednávky spojíme a budeme spolu dopravu řešit individuálně.

Při nákupu v hodnotě do 2000 Kč na Slovensko zasíláme PPL za jednotnou sazbu 199 Kč. Dopravu zdarma pro nákup v hodnotě nad 2000 Kč pro Slovensko nenabízíme. Za dopravu rozměrných nebo těžkých prvků účtujeme sazbu 3000 Kč a dodáváme po celém Slovensku. Při produktech s váhou nad 200 kg spolu budeme dopravu řešit individuálně.

Jak postupovat při objednávce?

Nejprve vložte zboží do košíku. Přejděte do košíku a zkontrolujte, zda produkty i jejich počet souhlasí. Přejděte na další krok „K dopravě a platbě“. Zde zadejte své kontaktní a fakturační údaje. Pokud si objednáváte knihu s Ferdinandovým podpisem a přejete si přidat i osobní věnování, zadejte v tomto kroku text věnování do poznámky k objednávce.

Vyberte způsob platby platební kartou nebo bankovním převodem, zvolte možnost dopravy. Vše si překontrolujte a poté zaškrtněte Souhlas s obchodními podmínkami a potvrďte svou objednávku tlačítkem „Odeslat objednávku“.

Na e-mail vám automaticky zašleme rekapitulaci objednávky. V případě, že objednáváte knihy nebo zboží skladem, expedujeme jej v nejkratší možné době. Prvky s delší čekací lhůtou zadáváme do výroby po obdržení vaší platby. V té chvíli se s vámi také spojíme kvůli detailům. Jakmile je pro vás prvek vyroben, spojíme se s vámi ohledně logistiky a termínu doručení, abychom mohli prvek rovnou nainstalovat na konkrétní místo.

Potřebujete-li svoji objednávku upravit, změnit případně zrušit, spojte se s námi prosím v nejkratší možné době telefonicky na čísle +420 608 121 434 nebo na mailu info@fleradesign.cz.

Jak zaplatím?
V e-shopu Fleradesign můžete platit online kartou nebo bankovním převodem. Platbu kartou doporučujeme zejména při platbách ze Slovenska, abyste se vyhnuli platbě bance za převod do jiné měny.

Platební karta
Platba kartou je nejrychlejší a nejbezpečnější. Údaje ke své kartě zadáváte na zabezpečené webové stránce společnosti The Pay. Údaje vaší karty neznáme a obdržíme pouze potvrzení o úspěšné transakci.

Bankovní převod
Převod mezi bankami v ČR trvá většinou 1 pracovní den. Platbu doporučujeme provést ihned po dokončení objednávky. Prvky, které nemáme skladem a vyrábíme na zakázku, zadáváme do výroby až po připsání platby na náš účet. Číslo účtu, variabilní symbol i konečnou částku obdržíte e-mailem po dokončení objednávky.

Jak postupovat při výměně, reklamaci a vrácení zboží?

Stane-li se že prvek nesplňuje vaše očekávání, dejte nám prosím vědět co nejdříve. Prvky na Fleradesign vybíráme tak, aby na vašich zahradách dělaly radost mnoho let a vaše spokojenost je pro nás opravdu důležitá. Doba pro vrácení zboží je 30 dní.

Pokud máte podezření, že se zboží během přepravy poškodilo, spojte se s námi co nejdříve na tel. +420 608 121 434, nebo nám do 2 dnů od doručení zašlete na e-mail info@fleradesign.cz informaci o situaci a fotografii zásilky i poškozeného zboží. Obratem se s vámi spojíme a situaci vyřešíme.

Postup při vracení zboží

Pokud se rozhodnete prvek vrátit, zašlete jej zpět spolu s informací, že v souladu s § 1829 odstupujete od kupní smlouvy č. (číslo vaší objednávky). Zabalte jej do původních obalů, pokud jsou poškozeny, použijte vlastní, aby prvek dostatečně při dopravě ochránily.

Týká-li se vrácení nadrozměrného prvku, doporučujeme se nejdříve s námi spojit, abychom vám pomohli zajistit nejlepší dopravní alternativu. Pokud jsme vám zásilku zasílali zdarma, nejsme bohužel schopni zaručit, že ji od vás zdarma také odvezeme. Vždy se s námi spojte a pokusíme se najít oboustranně nejvýhodnější řešení.

Reklamační formulář si můžete stáhnout ve svém zákaznickém účtu na Fleradesign.cz. Stačí jej vyplnit a přiložit k vrácenému zboží. Zboží nám zašlete na adresu, která je vždy v zásilce uvedena. Pokud si nejste jisti, spojte se s námi telefonicky na čísle +420 608 121 434 nebo mailu info@fleradesign.cz.

Zaplacenou částku vám vrátíme na váš účet, Do reklamačního formuláře prosím připojte číslo bankovního účtu včetně pomlček, na který vám po obdržení nepoškozeného zboží zašleme zaplacenou částku.

Možnost vrácení zboží do 30 dní bez udání důvodu se vztahuje pouze na produkty, které jsme pro vás nevyráběli na míru vašim požadavkům. Pokud nejste spokojeni s produktem, který jsme vám vyráběli na míru, spojte se s námi a pokusíme se najít řešení.

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Pokud zboží nedorazilo, jak jste si představovali a vykazuje známky poškození, co nejdříve se s námi spojte telefonicky na čísle +420 608 121 434 nebo e-mailu info@fleradesign.cz, ať spolu situaci můžeme vyřešit.

Situaci urychlíte, když nám e-mailem co nejdříve zašlete tyto údaje:

Poškozené zboží

  • Číslo objednávky (seznam najdete v zákaznickém účtu na fleradesign.cz).
  • Důvod reklamace (popis závady zboží atd.).
  • Fotografie poškozeného zboží i zásilky, ve kterém výrobek dorazil.

Nefunkční zboží

  • Číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží.
  • Důvod reklamace (popis závady zboží atd.).

Kompletní reklamované zboží (nikoliv pouze poškozenou část) zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu uvedenou odesílatelem v zásilce nebo se s námi spojte na info@fleradesign.cz.

K reklamaci nám také napište, jaké řešení je pro vás nejlepší. Máte na výběr ze dvou možností:

  • Vrácení peněz (připojte prosím i číslo svého bankovního účtu včetně pomlček)
  • Výměna zboží

Vyrozumění o reklamaci vám dámě vědět co nejdříve, nejpozději však do 3 dnů ode dne fyzického přijetí reklamovaného zboží. Nad výsledkem reklamace se s vámi spojíme telefonicky nebo e-mailem.

Reklamaci nelze podat telefonicky. Nezasílejte prosím žádný produkt bez předešlé komunikace s námi.

Reklamační řád

Práva z vadného plnění

Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků. Minimální záruční lhůta je 24 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. V případě výskytu vady předmětu plnění, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatňuje zajištění opravy přímo u prodejce.

Minimální záruční lhůta

Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší.  V případě, že je na produkt poskytována delší záruční lhůta, její délka je vyznačena na faktuře, případně v záručním a dodacím listu.

Podmínky záruky

Kupujícímu doporučujeme prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku vzniklé při přepravě již není možné uznat.

Reklamace zboží

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět. V takovém případě bude oproti daňovému dokladu vráceno také poštovné (stačí doklad spolu s číslem objednávky zaslat na náš e-mail info@fleradesign.cz). Cena za dopravu vám bude vrácena ve výši, která odpovídá nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Kde nás najdete?

Atelier Flera
Kotevní 1277/2
150 00  Praha 5
atelier@flera.cz
+420 608 121 434

Parkovat můžete u Erpet Golf Centra (Strakonická 2860/4 150 00, Praha 5).
Cena parkování je 30 Kč/hod.

Fakturační údaje

FLERA s.r.o.
Za Papírnou 239/3
170 00 Praha 7
IČ: 28956737
DIČ: CZ28956737
Společnost je zapsaná v OR vedeném u Městského soudu v Praze oddíl C, složka 155737.

Bankovní spojení

43-5454070217/0100
Komerční banka

IBAN: CZ2701000000435454070217
BIC/SWIFT kód: KOMBCZPPXXX

Pokud zde nenajdete odpověď na svou otázku, prosím kontaktujte nás.