Výměna a vrácení zboží

Jak postupovat při výměně, reklamaci a vrácení zboží

Stane-li se že prvek nesplňuje vaše očekávání, dejte nám prosím vědět co nejdříve. Prvky na Fleradesign vybíráme tak, aby na vašich zahradách dělali radost mnoho let a vaše spokojenost je pro nás opravdu důležitá. Doba pro vrácení zboží je 30 dní.

Pokud máte podezření, že se zboží během přepravy poškodilo, spojte se s námi co nejdříve telefonicky na číslo +420 608 121 434, nebo nám do 2 dnů od doručení zašlete na e-mail info@fleradesign.cz informaci o situaci a fotografii zásilky i poškozeného zboží. Obratem se s vámi spojíme a situaci vyřešíme.

Je důležité také říct, že možnost vrácení zboží do 30 dní bez udání důvodu se vztahuje pouze na produkty, které jsme pro vás nevyráběli na míru vašim požadavkům. Pokud nejste spokojeni s produktem, který jsme vám vyráběli na míru, spojte se s námi a pokusíme se najít řešení.

Postup při vracení zboží

Pokud se rozhodnete prvek vrátit, zašlete zpět spolu s informací, že v souladu s § 1829 odstupujete od kupní smlouvy č. (číslo vaší objednávky). Zabalte jej do původních obalů, pokud jsou poškozeny, použijte vlastní, aby prvek dostatečně při dopravě ochránily.  Můžete nám jej do 30 dnů od doručení vrátit. Týká -li se vrácení nadrozměrného prvku, doporučujeme se nejdříve s námi spojit, abychom vám pomohli zajistit nejlepší dopravní alternativu. Pokud jsme vám zásilku zasílali zdarma, nejsme bohužel schopni zaručit, že ji od vás zdarma také odvezeme. Vždy se s námi spojte a pokusíme se najít oboustranně nejvýhodnější řešení. Reklamační formulář si můžete stáhnout ve svém zákaznickém účtu na Fleradesign.cz. Stačí jej vyplnit a přiložit k vrácenému zboží. Zboží nám zašlete na adresu, která je vždy v zásilce uvedena. Pokud si nejste jisti, spojte se s námi telefonicky na číslo +420 608 121 434 nebo e-mailem na info@fleradesign.cz.

Zaplacenou částku vám vrátíme na váš účet, Do reklamačního formuláře prosím připojte číslo bankovního účtu včetně pomlček, na který vám po obdržení nepoškozeného zboží zašleme zaplacenou částku.

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Pokud zboží nedorazilo jak jste si představovali a vykazuje známky poškození, co nejdříve se s námi spojte telefonicky na číslo +420 608 121 434 nebo e-mailem na info@fleradesign.cz., ať spolu situaci můžeme vyřešit.

Situaci urychlíte, když nám e-mailem co nejdříve zašlete tyto údaje:

Poškozené zboží

  • Číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží (seznam vašich objednávek hledejte ve svém zákaznickém účtu na fleradesign.cz).
  • Důvod reklamace (popis závady zboží atd.).
  • Fotografie poškozeného zboží i zásilky, ve kterém výrobek dorazil.

Nefunkční zboží

  • Číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží (seznam vašich objednávek hledejte ve svém zákaznickém účtu na Fleradesign.cz).
  • Důvod reklamace (popis závady zboží atd.).

Kompletní reklamované zboží (nikoliv pouze poškozenou část) zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu uvedenou odesílatelem v zásilce nebo se s námi spojte na info@fleradesign.cz.

K reklamaci nám také napište, jaké řešení je pro vás nejlepší. Máte na výběr ze dvou možností:

  • Vrácení peněz (připojte prosím i číslo svého bankovního účtu včetně pomlček)
  • Výměna zboží

Vyrozumění o reklamaci vám dámě vědět co nejdříve, nejpozději však do 3 dnů ode dne fyzického přijetí reklamovaného zboží. Nad výsledkem reklamace se s vámi spojíme telefonicky nebo e-mailem.

Reklamaci nelze podat telefonicky. Nezasílejte prosím žádný produkt bez předešlé komunikace s námi.

Reklamační řád

Práva z vadného plnění

Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků. Minimální záruční lhůta je 24 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. V případě výskytu vady předmětu plnění, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatňuje zajištění opravy přímo u prodejce.

Minimální záruční lhůta

Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší.  V případě, že je na produkt poskytována delší záruční lhůta, její délka je vyznačena na faktuře, případně v záručním a dodacím listu.

Podmínky záruky

Kupujícímu doporučujeme prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku vzniklé při přepravě již není možné uznat.

Reklamace zboží

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět. V takovém případě bude oproti daňovému dokladu vráceno také poštovné (stačí doklad spolu s číslem objednávky zaslat na náš e-mail info@fleradesign.cz). Cena za dopravu vám bude vrácena ve výši, která odpovídá nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Kde nás najdete?

Atelier Flera Kotevní 1277/2 150 00 Praha 5 info@fleradesign.cz+420 608 121 434 Parkovat můžete u Erpet Golf Centra (Strakonická 2860/4 150 00, Praha 5). Cena parkování je 30 Kč/hod.

Fakturační údaje

FLERA s.r.o. Za Papírnou 239/3 170 00 Praha 7 IČ: 28956737 DIČ: CZ28956737 Společnost je zapsaná v OR vedeném u Městského soudu v Praze oddíl C, složka 155737.

Bankovní spojení

43-5454070217/0100 Komerční banka IBAN: CZ2701000000435454070217 BIC/SWIFT kód: KOMBCZPPXXX